4;

hej bloggen!
idag har jag inte gjort sådär extremt mycket. ätit en del. cyklat. alltså det är ju helt galet roligt att cykla, visste ni det? jag har inte cyklat på JÄTTELÄNGE men för någon vecka sedan cyklade jag för första gången på... länge, och blev helt nyförälskad. så nu ska jag cykla överallt.
hursomhelst, detta är ju ingen cykelblogg, det är en matblogg. så, vad har jag ätit idag? till frukost blev det lite mackor och juice, och till lunch typ... glass. till middag var jag dock mer ambitiös och stekte quornfiléer, gjorde en asgod ratatouille och klyftpotatis i ugn. såg ut ungefär såhär:
ja, så har min matdag sett ut. roligt roligt. fick även en muffin av min bror, det var festligt. imorgon ska jag grilla med clara och stina, det kommer väl säkert bilder därifrån då också. until then: hoppas ni har ätit något riktigt gott idag, annars är det dags att göra det nu! pusspuss

Kommentarer
Postat av: heidi Pastafitta Forever

aaah gud vad gottttttttt!!!!!!!

2011-08-17 @ 22:44:37
URL: http://pastafitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0