7;

hej alla älskade matvrak!
ja, som ni såg så har vi fått en ny familjemedlem här på bloggen: QLARA!
hon bor i stockholm och vi tycker väldigt mycket om henne. så nu har trion blivit en kvartett!
idag har jag varit ganska oaktiv på matfronten, faktiskt. stina och clara sov här inatt, och när de åkt hem så låg jag mest i soffan hela dagen och åt chipsrester och såg på star wars. värt.
och nyss så skulle jag muntra upp vår käraste lilla systerbloggare heidi med några ytterst charmiga matvrakbilder på mig ur mitt youcamarkiv, och så hittade jag lite gamla bilder där som jag tänkte lägga upp här. roligt va! vet inte hur intressant det är för er men för mig är det väldigt roligt iallafall!!
juli 2010
av någon outgrundlig anledning fick jag en honungsburk av min farmor i försenad julklapp december 2010. festligt! (kanske inte världens fräschaste bild men ÄNDÅ)
mars 2011 och jag hade bakat cheesecake! det var så himla himla himla gott. saknar den. tror det är numret från mcrkön som syns på min hand förövrigt, naw.
kladdkaka någon gång samma månad!
april 2011 och jag och clara hade poppicknick på min altan. vi åt kakor, men det syns ju tyvärr inte på denna bilden. roligt ändå!
lite halvdräggig chipskväll i april. nice!!
tjugonde april förlorade jag avokadooskulden!! var ensam hemma, köpte lite avokado och lyckades med astrids hjälp (via msn) skära upp avokadon. sedan åt jag mozzarellaost och paprika till! finfint
majfrukost!!
någon gång i juni
åt även nudlar för första gången på aslänge i juni!! just den omgången nudlar var rätt äcklig men äsch.
ibland så brukar jag lyxa till vardagslivet lite, exempelvis genom att dricka morgonjuicen ur finglas istället för vanliga glas. EXOTISKT
och avslutningsvis så får ni en bild på en muffin som jag fick av min fina bror för någon dag sedan. gulligt!!
nu ska jag gå och lägga mig. vi hörs sen!! puss

Kommentarer
Postat av: Heidi Pastafitta Forever

ok det här var typ jordens finaste inlägg! värsta mathistorien! åh. har också hundra bilder när jag posar med mat i min webcam, ska nog leta rätt på dom och lägga upp!

ps: <3 <3 <3

2011-08-20 @ 02:12:36
URL: http://pastafitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0