12;

hej lilla bloggen!! jag har inte skrivit här på ett tag. har ätit väldigt mycket, men inte haft orken att ta fram kameran och dokumentera det. ILLA. men lite matbilder har jag iallafall!

åt middag på max med matbloggvännerna en dag (iallafall två av dom). den vanliga kombinationen: 5st mozzarella sticks, en pommes och en liten cola light.
och innan så fikade vi på kopparhatten och jag åt: en chokladmuffin med polka och en chai latte. chai latten var som vanligt fantastiskt god, men polkachokladmuffinsen var en RIKTIG BESVIKELSE. aldrig mer, säger jag bara. den var seg och choklad+polka=INGEN BRA KOMBINATION. matvrak som jag är så åt jag upp äckelmuffinsen ändå. i'm a fighter.
satte även upp fina lappar lite överallt i stan. spred kärlek och matreklam, alltså!
sedan åkte jag hem och åt varma mackor med SJUKT MYCKET OST. så som det ska vara.
gör som oss: sprid glädje. sprid kärlek. SPRID MAT.

Kommentarer
Postat av: Heidi Pastafitta Forever

DÖR på andra bilden alltså åååååh mozarella <3 <3 <3 <3

+vill ha ostmackorna alltså omnomnomnomnom älskar

2011-08-25 @ 23:03:07
URL: http://pastafitta.blogg.se/
Postat av: Heidi Pastafitta Forever

förresten!!!!!!!!! kom på en sak angående max!!! och ost!!!!!

har ni smakat deras cheddardipp??? den är helt underbar. I princip bah smält ost. asgott. en gång doppade jag mozarellasticks i cheddardippen, dog nästan av ostöverdos. fast det var värt!!!!!!!

ok ville bah säga det <3 <3 <3 <3

2011-08-26 @ 08:54:58
URL: http://pastafitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0