yeah

har inte bloggat ett endaste inlägg trots att denna matblogg funnits iallafall ett tag nu och det suger ju. men har ju varken systemkamera eller annan blogg i min ägo så är inte sådär hemskt van med att blogga och fota. men mat är ju mitt liv så ska försöka sprida min matglädje lite mer!!!
här är en fem dagar gammal bild på när jag fikade senaste:

det var asvärt. som ni ser är det kladdkaka med grädde och cola i ett spexigt glas so cool!! fika är livet och imorgon ska jag fika med två av dom resterande tre matbloggarna. pepp. är sugen på nåt fett och chokladigt då också.
xoxo mat forever

Kommentarer
Postat av: stina

vill ha choklad. blev extremt sugen på choklad nu. dum. har ju ingen choklad. hårt liv.

2011-08-23 @ 18:31:09
URL: http://lostartoffood.blogg.se/
Postat av: Klara

dö måste ha kladdkaka

2011-08-23 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0