35;

Hej där!!
Hur mår ni matälskare? Har ni ätit något gott idag? Kanske har ni något recept eller någon mathistoria eller någon matbild som ni vill dela med er av? Kommentera gärna och dela med er av era matupplevelser!! Sprid lite insperation!! Sprid mat!! 
Men för att inte spåra nu då. Jag personligen har ätit en hel del de senaste dagarna men varit för dum och överexhalterad för att fota. Jobbigt!!!! Vill ju dela med mig!!! Hade tänkt ge er en överdos av matbilder men i matens hetta så är man inte så mycket för att fota, så är det ju.
Jaja, för att kompensera detta så kommer det ett inlägg senare i veckan med min HEMKUNSKAPSLÄXA!!!!
Mmm gissa vad det är ni!!!
Tills dess kan ni ju få en bild på den maträtt jag faktiskt lyckades fota!!

Godaste pizzan från pizza hut minus de mozzarellafyllda kanterna eftersom man bara kunde ta det som familjepizza och ingen annan av mitt sällskap ville ha det(oförståligt) :@
Kanske hade det varit värt att köpa en familjepizza själv men jag var för mesig :( 
AAh okej ska sluta!
Ceep calm and eat hej då.  


Kommentarer
Postat av: alice

du borde köpt familjepizza och tagit hem resterna i en åhlénspåse <3

2011-11-02 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0