29;

hej alla matälskare! har ni ätit något gott idag? något nytt och spännande, eller någon gammal trygg favorit?
idag insåg jag och clara att vi är typ soulmates, det var väldigt roligt och lite läskigt. kanske umgåtts för mycket, naw. vi möttes som vanligt vid åhléns och det första jag sa var "kan vi inte gå till max? jag är så hungrig", och hon svarade "JAG HADE PRECIS TÄNKT SÄGA DET". liksom! så himla stort! att vi tänkte samma grej liksom. vi har inte varit där på jättelänge och idag båda samtidigt ba japp nu är det dags. sedan gick vi alltså på max och jag köpte LYXMOUSSE (choklad då) och tre mozzarellasticks, clara köpte tre mozzarellasticks, en liten pommes och en liten cola. sedan satt vi där och pratade om pizza och mat och sådär. som vanligt alltså. sedan gick vi till kyrkogården och satt där några timmar tror jag och pratade om ett filmmanus/en novell jag ska skriva som svenskauppsats. fina fina clara! pratade om mat där också, förstås. vi pratar alltid om mat. men ja sedan åt vi inget mer för jag försöker spara pengar japp. här är iallafall lite lite bilder!
förresten, i november så kommer qlara och vår systerbloggare heidi hit. då kan ni vänta er ett riktigt köttigt blogginlägg! fast ingen av oss (förutom stina) äter ju egentligen kött så ta det inte för bokstavligt. blir liksom inga bilder på råa köttbitar med fett rinnandes från kanterna. om ni inte verkligen gillar sånt för då kan vi nog offra oss, eller iallafall googla fram en riktigt köttig bild åt er! nä nu spårar detta ur lite. puss på alla er matvänner! ät något gott och var glada. eller ledsna. mat hjälper mot allt! spårar ännu mer nu kände jag. slutar nu. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså det där med max var så himla coolt???? började vid lunchtid att tänka på vilket fik vi skulle gå till pga engagerad men kom inte på något sådär storslaget för var inte sugen på chai. eller typ en bulle för 35 kr. så kom jag att tänka på MAT alltså inte fika och sen ba kom räddningen!!!!!!!! max!!!!!!! mozzarellasticks!!!!!!!! pommes frittes!!!!!!!! dooooog av pepp och sa till mig själv att vi måååååste besöka max idag och tänkte övertala dig till varje pris!! dock behövdes det ju inte för vi är ju matsoulmates. nu är det ju faktiskt bevisat. känns fint!!!!!!! pusspuss love you

ps matbloggar snart japp japp

2011-10-15 @ 14:31:41
Postat av: alice

ja precis helt crazy life!!! matsoulmates never die <3 (PLACEBO DU VET)

2011-10-15 @ 19:35:27
Postat av: INGRID

Om jag ätit någonting gott idag? JA. Cola light, fast det dricker man ju. Älskar.

2011-10-15 @ 19:57:46
URL: http://tjugotredje.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0