(32) nöjd katt, den kanske har ätit!!!;

hej! alltså. det roligaste med en gemensam blogg är ju ändå den här ständiga överraskningen när man loggar in på kontot och typ fyra inlägg ramlat in sedan man var inloggad sist. "men det här har ju inte jag skrivit! inte har väl jag ätit julbord på sistone?" tänker man då, och sedan, sedan kommer man ihåg att det ju är tre andra som också bloggar här. men nu ska jag sluta röra ihop allting. så! det jag egentligen tänkte blogga om var ju min FÖDELSEDAG, som händelsevis är idag. smygfirade igår med clara och stina, och jag fick glitter och ola salo och katter och mat från max. finaste! och idag väcktes jag vid niosnåret av att hela familjen mjukt dundrade in i mitt sovrum med två tårtor, en busig sirius och en hel picknickkorg full med presenter. hela förmiddagen spelade vi kortspel och sedan pluggade jag en stund också, för jag är så duktig och ambitiös. typ. resten av dagen ska jag nog se harry potter och smygtitta lite på alla mina fina presenter (särskilt ola salo i en glitterram och den där guldglittriga plånboken som jag knappt kan slita mig ifrån). men vad vore en födelsedag utan mat! redan vid tio låg vi i intensiv matkoma efter att ha ätit jättemycket (nybakade) scones med apelsinmarmelad, toblerone, cheesecake och två olika sorters tårtor. helt hysteriskt!

Kommentarer
Postat av: heidi

å å å å å å å å å å å å åfinast!!!! mat!!! födelsedag!!! grattis!!!!!!

2011-10-23 @ 16:15:50
URL: http://pastafitta.blogg.se/
Postat av: stina

tårtorna!! och sconesen!! mumz <3

2011-10-23 @ 16:20:24
Postat av: alice

kan såhär i efterhand berätta att tårtorna numera endast är sorgliga rester. men de ska såklart också ätas upp! tror jag ska köra en kombo med cheesecake och tårta samtidigt. blir fett!

2011-10-23 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0