18;

Dear foodblog osv, igår åt jag något jag vill dela med mig av. Det här blir lite som en hyllning. Eller något i den stilen. Känner stort behov av att få visa min kärlek till denna maträtt, även om den kan verka en aning smaklös.
DET ÄR DEN INTE
Nä, jag lovar

Här är den!!! Helt vanlig pasta

plus SALT <333
Det hela är mycket enkelt att tillaga. För er som inte testat på detta.
1. Du kokar pastan. Alltså ej spagetti(inte lika gott). Och har du bara makaroner hemma så ska det vara snabbmakaroner. Till de lite större makaronerna rekomenderar jag smält ost. Asgott. Men nu var det pasta, japp.
Står på förpackingen hur man gör jaaaa om ni undrade eller så.
2. Häll ur vattnet. Lägg tillbaka pastan i kastrullen. Häll över lite olja. Då har du grunden.
3. Lägg upp på en tallrik.
4. Börja salta. Du kan prova dig fram själv hur mycket salt du vill ha. Men jag tycker inte ni ska snåla. Det är smaklöst att begränsa sig. Men OBS! är ni sådana som är rädda om hälsan och inte vill riskera att få för högt blodtryck osvosvosv så har jag hört att för mycket salt inte är så bra. Men bryr ni er inte så kan ni bara göra som jag och ösa på!!! ösös
5. Ni kanske vill ha något mer till detta. Ta då vad ni själva tycker passar. Jag tog tomater men mest för syns skull den här gången.
6. Ja, och sen ska ni äta det okk?????

Du borde äta detta därför;
Det är galet gott
Enkelt att tillaga
Går fort att tillaga
Är billigt
Du får energi av det
Det är bäst. Inte mycket slår detta.
Du kommer få en så värd middag.
Och vad lär man sig?
Pasta+salt= Loveforever

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit samma om jag skrev anonym eller inte, ni ser ändå min email med fuck den säger jag bara. Jag tänkte göra maten. Dagen till ära, vafan det nu är för dag ! Men jag förstår inte steg 6.. Och det är det som hindrar mej.. :( Fuck emailen!!! Hejdå, diggar bloggen, jag är en trogen läsare ffs!!!!

2011-09-06 @ 21:37:38
Postat av: Anonym (Igen)

Det gick att skicka utan att skriva Email!!! Oh yeah! SUCK ON THAT!!!!!!

2011-09-06 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0